Hyppää pääsisältöön
4 iloista ihmistä yhteisen työpöydän äärellä ja Tree - Jatkuvan oppimisen palveluiden logo

Täydennyskoulutus

Työelämä muuttuu vauhdilla ja osaamisen on pysyttävä ajan tasalla. Tutustu Tree – Jatkuvan oppimisen palveluiden osaamisen täydentämisen ratkaisuihimme! Koulutuksissamme kuulet uusimpia tutkimustuloksia höystettynä tapausesimerkeillä ja käytännön harjoittelemisella. Samalla pääset verkostoitumaan muiden toimijoiden kanssa. Koulutustemme kestot vaihtelevat lyhyistä seminaareista ja muutamien päivien koulutuksista usean vuoden ohjelmiin.

Kehity oman alasi osaajana

Johtaminen ja esihenkilötyö

Haluatko sinä kehittää osaamistasi ja kasvaa omalla johtamisen polullasi?

Tutustu johtamisen koulutuksiin

Tutustu myös johtamisen tuoteperheisiin

Executive MBA -koulutukset

JOKO-johtamiskoulutukset

Sosiaali- ja terveysala

Vahvista ammattitaitoasi esimerkiksi hoitotyön, fysioterapian, johtamisen tai työnohjauksen osalta.

Tutustu sote-alan koulutuksiin

Tutustu psykoterapeuttikoulutuksiin

Tutustu työhyvinvoinnin ja omassa työssä jaksamisen koulutuksiin

Vakuutusala

Toteutamme vakuuttamisen ja riskienhallinnan koulutuksia sekä kaikille avoimina että organisaatiokohtaisesti räätälöityinä.

Opetus ja kasvatus

Järjestämme ammatillista osaamista ja työhyvinvointia tukevia täydentäviä koulutuksia opetus- ja kasvatusalan ammattilaisille.

Tekniikka ja teknologia

Koulutustemme aiheina ovat muun muassa teollisuuden uudet tuotantotavat ja data-analytiikka.

Rakentaminen

Tarjoamme ajankohtaisia osaamisen päivittämismahdollisuuksia rakennusalan ammattilaisille.

Liiketoiminnan ja organisaation toiminnan kehittäminen

Uudista, kehitä ja kasvata!

Talous

Kehitä osaamistasi talouden ammattilaisena.

Kulttuuri- ja media-ala

Johdatamme sinut esimerkiksi musiikin ja tapahtumantuotannon maailmaan.

Yrityksille ja organisaatioille

Kehitä työyhteisöäsi

Työelämä muuttuu vauhdilla ja osaamisen on pysyttävä ajan tasalla. Meiltä saat apua työyhteisösi osaamisen kehittämiseen. Suuri osa ylläolevista koulutuksista on räätälöitävissä suoraan tarpeeseen tai suunnitellaan yhdessä juuri teille sopiva kokonaisuus!

Kuvituskuva.

Osaamisen kehittäjät -uutiskirje ja podcast

Haluatko kuulla toiminnastamme, uusista koulutuksista, tapahtumista sekä hankkeista? Tai kuunnella korkeakouluyhteisön ja työelämän eri aiheiden asiantuntijoiden haastatteluita?

Ota meihin yhteyttä!

Tree – Jatkuvan oppimisen palvelut yhdistää vahvaan juuristoon uudet versot: asiakkaille tutut asiantuntijat ja laadukkaat koulutukset. Yhteisen nimen alle yhdistyvät Tampereen yliopiston ja Tampereen ammattikorkeakoulun jatkuvan oppimisen palvelut.

Voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen kehityosaajana [at] tuni.fi (kehityosaajana[at]tuni[dot]fi).