Digimarkkinoinnilla tulosta – onnistu verkkomarkkinoinnissa ja -kaupassa, alkaa syyskuussa!

digimarkkinoinnilla tulosta_Tampereen yliopistoKoulutus on tarkoitettu kaikille jotka haluavat ymmärtää miten digimarkkinointia tehdään kannattavasti ja miten sitä johdetaan.
Koulutus tarjoaa kattavan näkemyksen siihen mitä tulee ottaa huomioon verkkokauppaa perustettaessa ja siihen miten verkkomarkkinointia kehitetään vastaamaan nykyajan tarpeita.

Voit toimia johtotehtävissä, markkinoinnista päättävänä henkilönä, erilaisissa kehittämistehtävissä toimivana asiantuntijana tai toimit myynnin ja markkinoinnin parissa ja haluat ymmärtää miten tehdä parempaa tulosta digimarkkinoinnilla.
Koulutus sopii sekä julkisen että yksityisen sektorin toimijoille.

Aikataulu
to 6.9. – pe 7.9.2018
– Asiakkaan käyttäytyminen on muuttunut – markkinoinnin ja myynnin on muututtava mukana
– Asiakkaan johtaminen verkossa – suunnitelmista arjen teoiksi

to 4.10 – pe 5.10.2018
– Verkkoliiketoiminta
– Verkkokaupan markkinointi

to 8.11. – pe 9.11.2018
– Sosiaalinen myynti ja henkilöbrändit – asiakkaan auttaminen on koko organisaation agenda
– Verkkokaupan ja verkkokaupan markkinoinnin toteutus sekä kehitys

Kouluttajina toimivat 

Markkinoinnin muutostöiden kokenut fasilitaattori ja sisältöstrategi Riikka Seppälä Differosta. Riikka on kouluttanut, sparrannut ja fasilitoinut vuosia yritysasiakkaita liiketoiminnan tuloksentekijöinä.

Verkkokaupan asiantuntija, toimitusjohtaja Tero Lahtinen Gelo Oy:stä.
Terolla on sekä tekninen että kaupallinen koulutus ja omakohtaista käytännön
kokemusta verkkokaupankäynnistä. Teron käsialaa on myös Verkkokaupan
käsikirja (Yrityskirjat 2013).

LUE LISÄÄ KOULUTUKSESTA!

Lisätietoja tarjoaa:
Taina Rinne
koulutussuunnittelija
voimavarakeskeinen työnohjaaja, NLP Practitioner,
sertifioitu Thomas-käyttäjä
050 536 8129
taina.rinne(a)uta.fi

Minna Miettinen
koulutusjohtaja
Certified Business Coach®, NLP Practitioner,
sertifioitu Thomas-käyttäjä
040 190 1316
minna.k.miettinen(a)uta.fi